Dursen Özalemdar

Dursen Özalemdar

MİLLİ MARKALAR ETİ MATİK NEREDE ?

TORKU GIDA

DİDİ ÇAY

ETİ MATİK

 

MİLLİ MARKA lar olarak sevinirken , hepsinin altında CELMELEYENLER görülüyor. Bu kadar KIRIPTONUN olduğu bir ülkede artık kırıptoların karıştırılmış secerelerini bulmakla vakit geçirmekten se, ortaya konan işlerin yürüyüp yürümediğine dikkat edilmelidir.

 

KONUYLA ilgili evvelki yazımda bir Ata sözümüzü yazmıştım. HIRSIZ İÇERDE OLUNCA KAPI KİLİT TUTMAZ, diye. Aynen bunun gibi, bu MİLLİ MARKALAR konusunu gözlediğimizde Atalarımızın ne kadar haklı olduğunu görüyoruz. ETİ MATİK; Samsun bölgesinin Baş Bayii olarak görülen MAKRO nun, yeterli talep olmadığı gerekçesiyle bayiliği bıraktığını, bu şekilde diğer alt bayilere mal temini yapmadıkları belirtildi.

 

MİLLİ GURURUMUZ BOR ve bundan elde edilen, hiçbir yan etkisi bulunmayan, hiJyenikliği, yapılan bütün testlerle tescillenmiş bir ürünün , NİÇİN PİYASAYA TUTTURULMADIĞI ELBETTE Kİ BİR BİLMECE DEĞİLDİR.

 

İsrail-Alman-Fransız- ABD-İngiliz menşehli, onlarca MATİK lerin içerdikleri ZEHİRLİ MADDELERE rağmen, hiçbir yan etkisi olmayan, Ham maddesi tamamen TÜRK MALI olan ETİ MATİK in PİYASAYA TUTTURULAMAMASI, malın niteliğinden olmadığ,ı birilerinin bu işi ÇELMELEDİKLERİNİN aşı karlığıdır.

Şöyle geri dönüp bir bakış yaptığımızda, SİNOP ta 90 lı yıllarda, küçük ölçekli , yerli bir deterjan fabrikası için, ecnebi firmaların ne taklalar attığı, sonunda o fabrikayı satın alarak kapısına kilit vurdukları bilinirken, Şehrimiz dede, cemiyete kayıtlı 12,000 Bakkal ve Bayilerin zaten bir arada oldukları CEMİYET öncülüğü ile, YERLİ ÜRETİM DETERJAN-TEMİZLİK MADDELERİ ve ÜRETİCİDEN TÜKETİCİYE- ANBALAJLAMA TESİSLERİ İLE KAPSAMLI TESİSLER KURMA TEŞEBBÜSÜM , ÇUVALIN ÜSTÜ AÇIKKEN, ALTINDAN DELEREK YEMEYİ ADET EDENLER TARAFINDAN NASIL PROVATİFE EDİLDİĞİNİ YAŞAYAN BİR KİMSEYİM.

 

12000 İŞYERİ, 12000 ORTAK, 12000 HAZIR PAZARLAMA TEZGAHI ve ELEMANI ile, KENDİN ÜRET, KENDİN SAT. Nasıl yok edildi ise, bunun vebalini bu işlerin hala başında olan kişilerin ödeyemeyeceğidir.

Bu gün bu milli markaların büyük bir başarı ile elde edebildikleri Üretim ve MALI SATIŞ TEZGAHINA GETİRMİŞ OLABİLMELERİ BÜYÜK BİR KAZANIMDIR. PAZARLAMA KONUSUNDA, GÖRÜLEN AKSAKLIKLARIN SEÇİLEN ELEMANLARIN KİFAYETSİZ-EHLİYETSİZ-VEYA RAKİP FİRMALAR TARAFINDAN SATIN ALINABİLECEK KADAR DEĞERSİZ OLDUKLARI SONUCUNU GÖSTERMEKTEDİR. BÜYÜK BİR EKONOMİK SAVAŞIN İÇİNDE OLAN ÜLKEMİZİ, MİLLİLEŞTİRMEK HEPİMİZİN BOYNUNUN BORCUDUR. İHANET EDENLER HAİNDİR.

Önceki ve Sonraki Yazılar
YAZIYA YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Dursen Özalemdar Arşivi
SON YAZILAR