Daha kaliteli bir hizmet vermeyi planlıyoruz

Daha kaliteli bir hizmet vermeyi planlıyoruz
Samsunspor A.Ş Genel Müdürü ve İcra Kurulu Üyesi Soner Soykan, "İmkanlar doğrultusunda kısa zamanda taraftarlarımıza daha kaliteli bir hizmet vermeyi planlıyoruz." dedi.

Yılport Samsunspor'da sezon içerisinde de çalışmalar devam ediyor. Fenerbahçe A.Ş maçı sonrası Samsun 19 Mayıs Stadyumu'nun fiziki yetersizliğinden dolayı çeşitli mağduriyetler yaşanmıştı. Samsunspor A.Ş Genel Müdürü ve İcra Kurulu Üyesi Soner Soykan, "Fiziki olarak yetersiz kalan 19 Mayıs Stadyumu’nda sorumlu olduğumuz alanlarda özverili personelimiz ile en iyi hizmeti vermeye çalışıyoruz. Samsunspor olarak biz stadyum konusunda üzerimize düşeni yapıyoruz. Maalesef fiziki olarak yetersiz kalan stadyumda yaşanan sorunlar taraftarımızı mağdur ediyor. Bu yetersizliklerin çözülmesi için Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'ne gerekli başvurular yapılıyor. Doğu üst tribünde yaşanan ses sistemini, bazı yerlerde eksik kalan kantin problemini ve giriş-çıkış yönlendirme sorunlarını Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'ne ileterek çözmeye çalışıyoruz." dedi.

ss1-0032.jpg

Soykan, "Ayrıca kombine satılan maraton ve kale arkalarımızda taraftarlarımızın isimleri koltuklara yazılmaya devam ediyor. İlk iç saha maçımızda tamamlanmış olacak. Yine stadyumda yer alan “Store 55” alanımızı genişleterek daha iyi bir hale getirmek için ön çalışmalara başladık. İmkanlar doğrultusunda kısa zamanda taraftarlarımıza daha kaliteli bir hizmet vermeyi planlıyoruz.” ifadelerini kullandı.

Muhabir
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.