• BIST 104.539
  • Altın 163,366
  • Dolar 3,9376
  • Euro 4,6999
  • Samsun 7 °C
  • Ankara 4 °C
  • İstanbul 9 °C
  • 'SORUN KALMADI KENDİMİ İYİ HİSSEDİYORUM'
  • 4 FUTBOLCU TAKIMDAN AYRI ÇALIŞTI
  • Hedef 3 Puan
  • 'SORUN KALMADI KENDİMİ İYİ HİSSEDİYORUM'
  • 4 FUTBOLCU TAKIMDAN AYRI ÇALIŞTI
  • Hedef 3 Puan

Yılbaşı sonrası kabusa dönüşmesin!?

Yılbaşı sonrası kabusa dönüşmesin!?
Yılbaşı akşamı denilince çoğumuzun aklına ailenin bir araya gelip bir masa çevresinde yediği muhteşem yemekler ve güzel içecekler geliyor.

Herhalde o akşamlar da oturulan o muhteşem masalarda eksik olmasını istediğimiz tek şey lezzet. Böyle durumlarda çok azımız diyet, porsiyon kontrolü veya az yemeği düşünebiliyor. Birçoğumuz için böyle bir geceden sonra nasıl toparlayabilirim veya diyetime nasıl dönebilirim sorusu yılbaşı akşamında nasıl kendimi kontrol edebilirim sorusunun önüne geçiyor. Birkaç dikkat edilecek püf nokta ile aslında yılbaşı akşamının ağrılığında kurtulup tekrar eski düzeninize dönmek aslında çok kolay.

İşte yılbaşı akşamı sonrasında hızla toparlanmanızı sağlayacak öneriler:

Sabah güne ılık bir duşla başlayın
Ilık birkaç damla limonlu büyük bir bardak su için
Yılbaşı sonrasında 3 - 4 gün sabah kahvaltısı hariç diğer öğünleri yiyebildiğiniz kadar hafif ve çorba tarzı sulu yemeklerle geçirin
Ertesi birkaç gün hafif, yavaş ama uzun yürüyüşler yapın
Bol ılık su ve kafeinsiz bitki çayları tüketin
Ara öğünlerde meyve ve tuzsuz badem türü kuruyemişleri tercih edin
Çok tuzlu, yağlı ve kırmızı et yoğunluğu içeren gıdalardan uzak durun
Karbonhidrat özellikle basit karbonhidratlara (pirinç ve patates gibi) gıdaları sonra ki birkaç gün hiç yememeye veya kısıtlı yemeye özen gösterin
Yılbaşı akşamı çok alkol alındı ise sonrasında birkaç gün alkol almamaya çalışın
Yılbaşı akşamı nelere dikkat edilmeli!

Bütün bunların yanında yılbaşı akşamında dikkat edeceğiniz birkaç küçük nokta ile yılbaşı akşamı sonrasını kolaylaştırmak için mümkün.



· Alkol oranı çok yüksek olan içkileri veya kokteyller gibi çok şekerli ve şuruplu içkileri tercih etmeyin

· Yemek masasına çok aç oturmayın. Mutlaka gün içinde normal öğünlerinizi yapın

· Yemeği çok hızlı yememeye çalışın. Eğer hızınızı yavaşlatamıyorsanız salata ve çorba ile oyalanmaya çalışın

· Çok yağlı salatalar yerine salatanızın sosunu kendiniz koyun

· Kremalı veya çok soslu yiyeceklerin soslarını biraz silerek daha az yemeye ve sebze kısmını daha fazla yemeğe çalışın

· Hindi etinin yağ oranı çok düşük o yüzden hindinin iç pilavı yerine hindinin etini daha fazla yemeği tercih edin

· Tatlılarda meyveli ve sütlü tatlıları tercih edin ve mümkünse tatlınızı paylaşın

· Bol bol dans edin !!!!

  • Yorumlar 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • ORGAN BAĞIŞINA TAM DESTEK09 Kasım 2017 Perşembe 12:53
  • Lösemili Çocuklar Haftası08 Kasım 2017 Çarşamba 10:41
  • BÜYÜK ANADOLU'DAN KIZILAY ZİYARETİ03 Kasım 2017 Cuma 11:49
  • GÖZLÜK VE LENSTEN KURTULABİLİRSİNİZ02 Kasım 2017 Perşembe 13:48
  • STRESTEN UZAK DURUN26 Ekim 2017 Perşembe 11:40
  • SAĞLIĞINA KAVUŞTU25 Ekim 2017 Çarşamba 12:27
  • BÜYÜK ANADOLU MUHTARLARI UNUTMADI22 Ekim 2017 Pazar 13:24
  • Sağlık Bakanı Demircan Samsun'da 21 Ekim 2017 Cumartesi 13:09
  • MÜSİAD'LA KURUMSAL SAĞLIK ANLAŞMASI21 Ekim 2017 Cumartesi 11:58
  • DÜNYA ANESTEZİ GÜNÜ18 Ekim 2017 Çarşamba 12:46
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2007 DENGE GAZETESİ | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0362 420 04 28 | Faks : 0362 431 55 53 | Haber Scripti: CM Bilişim