Yeni sezonda hedef Avrupa

Yeni sezonda hedef Avrupa
Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda yeni sezonda hedefin yine Avrupa olduğunu vurgularken, “Yeni nesil Samsunsporluların ne istediğini biliyoruz. Durmak yok, çalışmaya devam.” mesajı verdi.

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda yeni sezon hedeflerinin yine Avrupa olduğunu vurguladı. Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla hem taraftarlara teşekkür etti hem de yeni sezon hedeflerine ilişkin önemli mesajlar verdi. Samsun’un ve Samsunspor’un çok daha güzel günleri hak ettiğini belirten Yıldırım, kulübün gelecek vizyonunun yalnızca saha sonuçlarıyla sınırlı olmadığını ifade etti. Şehrin çocuklarını ve gelecek nesilleri Samsunsporlu yapmak için yola çıktıklarını vurgulayan Yıldırım, yeni nesil taraftarların beklentilerinin farkında olduklarını söyledi.

manset-5.jpg

"Durmak yok, yola ve çalışmaya devam"
Başkan Yıldırım paylaşımında, “Samsun şehri çok daha güzellerine layık. Bu şehrin çocuklarını ve gelecek nesilleri Samsunsporlu yapmak için yola çıktık. Yeni nesil Samsunsporlu jenerasyon ne istediğini biliyor ve biz de onlara hizmet etmeye devam ediyor olacağız” ifadelerini kullandı. Kulüp olarak çalışmalarını kararlılıkla sürdürdüklerini belirten Yıldırım, “Durmak yok, yola ve çalışmaya devam. İyi ki varsınız ve iyi ki hep birlikte Samsunsporluyuz” sözleriyle taraftara seslendi. Yeni sezon hedefini de net bir şekilde ortaya koyan kırmızı-beyazlı kulübün başkanı, bu sezon da Avrupa kupalarına katılım mücadelesi vereceklerini açıkladı. Yıldırım, “Bu sene de hedefimiz her zamanki gibi Avrupa hedefi olacak. Birlikte başaracağız” diyerek camiaya birlik mesajı verdi.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.