YEDAŞ’ın enerjisi ‘Kalite Ligi’ni hak ediyor

YEDAŞ’ın enerjisi ‘Kalite Ligi’ni hak ediyor
Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, YEDAŞ'ın yönetim modeline hayran kaldı.

Genel Müdür Türkoğlu, “Kalite kültürünü özümseyen şirketimiz, enerjisinin farkında ve hedeflediğimiz gibi dev şirketlerin olduğu Kalite Ligi'ndeyiz" dedi
Kişisel gelişim, girişimcilik, nitelikli yönetim ve kariyer üzerine odaklanan kitaplarını okuyucularıyla buluşturan Rota Yayıncılık Yönetim Kurulu Başkanı ve Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, Samsun'a geldiği gibi YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu'nu ziyaret etti. Ulusal yazılı ve görsel medyadan YEDAŞ'ın başarılarla dolu hikayelerini okuduğunu belirten Ocakoğlu, "Malatyalı hemşehrisi olarak, YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu ile gurur duyuyorum" dedi. Türkoğlu ise, YEDAŞ olarak Samsun'un 100. yılında yani 2019 yılında kurumsal ve operasyonel mükemmellik alanında Avrupa'nın ilk 10 şirketi arasında olmayı vizyon edindiklerini söyledi.
OCAKOĞLU HAYRAN KALDI
TÜRKOĞLU'NU TEBRİK ETTİ
İş dünyasının önde gelen isimleriyle yaptığı röportajları yorumlayan ve "Yönetimde Mükemmelliği Arayanlara, Başarı Tesadüf Değildir, Başarı Hala Tesadüf Değil ve Başarı Hala Tesadüf Değil 2" adlı kitaplarıyla okuyucularıyla buluşan Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, "YEDAŞ mükemmel işlere imza atıyor. Kalite, liderlik, sürdürülebilirlik anlayışını kapsayan Toplam Kalite Yönetim Sistemi modelini şirket bünyesindeki çalışanlarıyla birlikte oluşturduğu sinerji ile tüm iş süreçlerine entegre etmiş ve dışarıdan şirketinizi izleyen paydaşlarınıza yaşatıyorsunuz. Kısa sürede almış olduğunuz ödülleri ve mükemmelliğe giden eşsiz başarı hikayelerinizi takdirle karşılıyorum" diye konuştu. Başarı Tesadüf Değildir adlı kitabında belirttiğim gibi, "Ülkemizde gerçek anlamda rol model yöneticiler mevcut ancak yabancı hayranlığı ülkemizdeki başarılı liderleri ön plana çıkarmıyor" diyen Ocakoğlu, "Unutmayalım ki, hedefinize ulaştığınızda müşterilerinize vaat ettiğiniz dünyayı eksiksiz sunmalısınız. Müşterileriniz, başarınızda katkısı olduğunu düşünmeli" dedi.
YEDAŞ, DEV ŞİRKETLERİN
OLDUĞU KALİTE LİGİ'NDE
YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu ise, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu'nun ziyaretinden dolayı duyduğu memnuniyetini dile getirerek, "Liderlik, kariyer belirleme ve başarının ana temasını yazdığınız kitaplarınızın gençlere esin olması gerektiğini düşünüyorum. İş Dünyasına Yön Verenler röportajlarınızın da yakından takip edilmesi ve kitaplarınızın genç girişimcilerce 'rol model' olacağı inancını taşımaktayım" diye konuştu. Türkoğlu, "4 yaşındaki YEDAŞ'ın iş süreçlerinde vazgeçilmezleri arasında yer alan "Kalite, Liderlik ve Sürdürülebilirlik" anlayışı şirketimizin bugün büyük dünya şirketleri arasında Avrupa'nın En İyi Şirketi seçilmesine vesile olmuştur. Dünya üzerindeki enerji devleri ile aynı 'Kalite Ligi'nde yer almanın gururunu yaşıyoruz. YEDAŞ, 2019 yılında kurumsal ve operasyonel mükemmellik alanında Avrupa'nın ilk 10 şirketi olma hedefi doğrultusunda başlattığı 'Mükemmellik' sürecindeki ödülleri ve başarı hikayeleri, Avrupa'daki ve Türkiye'deki elektrik dağıtımı sektöründe farkındalık yaratmıştır. Biz enerjimizin farkındayız ve hedeflediğimiz gibi dev şirketlerin olduğu ligdeyiz" dedi.
DOĞRU YÖNETİM MODELİMİZLE
ENERJİMİZİ BAŞARIYLA TAÇLANDIK
KalDer Üyesi ilk ve tek elektrik dağıtımı şirketi olan YEDAŞ'ın, 3 yıldızlı Mükemmellikte Yetkinlik Belgesi'ne sahip olduğunu belirten Türkoğlu, "Hedefimizi elektrik dağıtımı sektöründe 'Liderlik' olarak belirlediğimiz ilk zamanda, paydaşlarımızla birlikte öncelikle yönetim modelimizi doğru seçtik. Dünyanın en büyük 500 şirketinin kullandığı 'Toplam Kalite Yönetim' modeli dediğimiz EFQM modelini ve Balance Score Card yönetim modelini ile birlikte yönetilen bir şirketiz. Daha sonra sürdürülebilir başarılarımız, şirketimizin ufkunu daha genişletti ve elektrik dağıtımı sektöründen de öteye gitmesini sağlayarak hedeflerimizi büyütmemize neden oldu. Şu anda hedefimiz açık ve net. Avrupa Mükemmellik Ödülü. Bu doğrultuda şirketimiz Toplam Kalite Yönetim anlayışını rehber edinmiş, iş süreçlerinin her alanında kaliteyi özümsemiştir” diye konuştu. Genel Müdür Türkoğlu, YEDAŞ'ın dünyanın ve Avrupa'nın dikkatini çektiğini belirterek, "BID tarafından kalite kültürünü özümseyen ve destek veren şirketler arasında Kalite Platin Tacı Ödülü'nü, Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından da Avrupa'nın İletişim Oscarı olarak lanse edilen UNDP Özel Ödülü'nü aldık. Bu ödüller, enerjimizin başarıya dönüştüğünün göstergesidir" şeklinde konuştu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.