"SORUMLULUĞUMUZ VAR"
SAMGAZ Genel Müdürü Murat Albayrak, 62 bine aboneye hizmet sunan kaliteli bir şirket olduklarını ve halkın memnuniyeti için çalıştıklarını söyledi. Abonelerin ve Samsunluların kendilerine kolay yollardan ulaşabileceklerini belirten Albayrak, "SAMGAZ olarak öncelikli amacımız; halkımızın doğal gazın temiz ve çevreci bir yakıt olduğunu benimseyerek bu yakıtı tercih etmesi, devamında da ekonomikliği, konforu ve güveni yaşamasını sağlamaktır. " dedi.
GÜVENİLİR HİZMET
SAMGAZ'ın vatandaşın güvenilir hizmet alması için de yoğun çaba harcadığının altını çizen Albayrak, şu görüşlere yer verdi: "Güvenli bir kullanım için montajı yapılan doğal gaz tesisatlarına gaz verilmeden önce SAMGAZ tarafından gerekli testler yapılmaktadır. Ancak önemli olan gaz açıldıktan sonra da abonelerimiz tarafından tesisatın aynı titizlikle kullanılmasıdır"
ÖDEMEDE KOLAYLIK
Fatura ödemelerinde geçmişte sıkıntılar yaşandığı için SAMGAZ olarak bankalarla anlaşma yaptıklarını kaydeden Albayrak, "Şirketimiz; Abank, Akbank, Bank Asya, Finansbank, Fortisbank, Garanti Bankası, HSBC Bank, İş Bankası, Oyakbank, Tekstilbank, Türk Ekonomi Bankası, Türkiye Finans, Vakıfbank ile otomatik ödeme protokolü imzalamıştır. Ayrıca Abank, Bank Asya, Tekstilbank ve Türkiye Finans Bankası ile gişe tahsilatı konusunda gerekli düzenlemeler tamamlanmış olup gişe tahsilatı yapılmaktadır" diye konuştu.
ALO 187'Yİ ARAYIN
Ayrıca doğalgaz kullanıcılarının dikkat etmesi gereken önemli hususların da olduğunu ifade eden Albayrak, vatandaşların en ufak bir arızada "Alo 187"yi aramalarını istedi. Albayrak, şu görüşlere yer verdi: "24 saat kesintisiz hizmet veren 187 Doğal Gaz Acil servisi sadece acil durumlarda aranmalıdır. Şikâyet ve diğer hususlarda Doğal Gaz Acil hattı meşgul edilmemelidir. Acil durumlarda kapatılacak Ana Kesme Vanasının yerini mutlaka öğrenilmelidir. SAMGAZ onayı olmadan, tesisatlarda kesinlikle değişiklik yapılmamalıdır.
Pencerelere takılan menfez, kesinlikle açık tutulmalıdır. Kombilerin bakımı düzenli olarak yapılmalıdır"