Sampa, Samsun protokolünü ağırladı

Sampa, Samsun protokolünün değerli temsilcilerini şirket merkezinde ağırladı.


Sampa, Samsun’da Protokolü Ağırlayarak Bölgesel Kalkınma Vizyonunu Bir Kez Daha Vurguladı


Gerçekleştirilen ziyarette; Samsun Valisi Sayın Orhan Tavlı, Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Halit Doğan, Tekkeköy Belediye Başkanı Sayın Mustafa Candal, Tekkeköy Kaymakamı Sayın Enver Hakan Zengince ve Yeni OSB Müdürü Sayın Oğuz Keleş ile bir araya gelinerek, Yeni OSB bölgesinde hayata geçirilmesi planlanan “Sampa Vadisi” projesine ilişkin kapsamlı değerlendirmelerde bulunuldu.

Sampa Yönetim Kurulu Başkanı Tarık Altuncu ve Yönetim Kurulu Üyesi Bülent Üstündağ’ın ağırlamalarıyla, toplantı kapsamında; bölgenin sanayi altyapısına katkı sağlayacak yatırım süreçleri, sürdürülebilir üretim vizyonu ve istihdam odaklı gelişim hedefleri ele alınırken, Sampa Vadisi projesinin bölge ekonomisine sağlayacağı katma değer üzerine verimli görüşmeler gerçekleştirildi. Sampa yetkilileri, Samsun’un sanayi ve üretim gücünü daha ileriye taşıyacak projeleri kararlılıkla sürdürdüklerini ifade ederek, bölgeye ve ülke ekonomisine değer katacak yatırımlara devam edeceklerini vurguladı. Şirket yetkilileri ayrıca, nazik ziyaretleri ve değerli katkıları dolayısıyla Samsun protokolüne teşekkürlerini iletti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

GÜNCEL Haberleri