Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım’ın, Kulüpler Birliği toplantısında Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk ile tartışma yaşadığı yönündeki iddialar spor kamuoyunda geniş yankı uyandırdı. Yaşananların ardından Yıldırım’ın yaptığı açıklamalar gündem olurken, Samsunsporlu taraftarlar da başkanlarına sosyal medyada destek verdi. Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, toplantıda Anadolu kulüplerinin ekonomik zorluklarına dikkat çektiğini belirterek, büyük kulüplerin devlet destekleriyle önemli gelirler elde ettiğini ifade etti. Yıldırım, “Galatasaray, Beşiktaş, Fenerbahçe, Trabzonspor devletten araziler alıyor, yerler alıyor. Bir sürü yardımlar alınıyor. Bunlar zamanla paraya çevriliyor, transferde kullanılıyor. Bizim hiç gelirimiz yok” sözleriyle Samsunspor’un yaşadığı gelir eşitsizliğine vurgu yaptı. Toplantı sırasında yaşandığı iddia edilen gerginlikle ilgili de konuşan Yıldırım, Barış Göktürk’ün kendisine “Sen buraya dolu gelmişsin” dediğini aktararak, Fenerbahçe’ye yönelik bir tavrının olmadığını söyledi. Yıldırım, “Bir anda Türkiye’de Fenerbahçe düşmanı gibi gösterilmeye başlandım. Halbuki arkadaşlarımın çoğu Fenerbahçeli. Fenerbahçelilerle çok iyi ilişkilerim var” ifadelerini kullandı.
Samsunspor taraftarı sahip çıktı
Yaşanan gelişmelerin ardından Samsunspor taraftarı sosyal medya platformlarında başkanlarına sahip çıktı. Çok sayıda taraftar, Yüksel Yıldırım’ın Anadolu kulüplerinin yaşadığı ekonomik gerçekleri dile getirdiğini savunarak destek mesajları paylaştı. Taraftarlar, “Başkan yalnız değildir”, “Anadolu’nun sesi oldu” ve “Söylediklerinde haksız değil” yorumlarıyla Yıldırım’a destek verdi. Samsunspor camiasında ise Yüksel Yıldırım’ın çıkışının, Anadolu kulüplerinin yaşadığı finansal dengesizlikleri yeniden gündeme taşıdığı görüşü öne çıktı. Tartışmanın yankılarının önümüzdeki günlerde de sürmesi bekleniyor.