"Amacımız müşteriyi memnun etmek"

Denizbank Bafra Şubesi, Bafra eşrafına iftar yemeği verdi.

İftarda konuşan Denizbank Bafra Şube Müdürü Bülent Kıroğlu, "Amacımız sunmuş olduğumuz tüm hizmetlerde üst düzey ve kalıcı müşteri memnuniyeti sağlamak" dedi

İftar Yemeği programında bir konuşma yapan Denizbank Bafra Şube Müdürü Bülent Kıroğlu, Denizbank'ın Bafra ve bölgede yaptığı çalışmalar hakkında bilgiler verdikten sonra, davetlilere çeşitli açıklamalarda bulundu. Kıroğlu, "Bankamızın misyonu sektördeki pozisyonu, imajı ve kurumsal nitelikleri ile çalışanın, müşterisinin ve hissedarının memnuniyetini maksimize eden bir banka olmaktır. Hedefimiz önce müşteri temelidir. Denizbank olarak müşterilerimizi dinlemek, şikayet ve önerilerini ciddi bir önem ile ele alıp çözümler getirmek; sunmuş olduğumuz tüm hizmetlerde üst düzey ve kalıcı müşteri memnuniyeti sağlamak temel önceliğimizdir" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

BÖLGE ve İLÇELER Haberleri