Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencisi Hayriye Nisa Şahin’in Projesi’ne TÜBİTAK’TAN DESTEK

Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencisi Hayriye Nisa Şahin’in Projesi’ne TÜBİTAK’TAN DESTEK
Çevrim içi eğitime katıldıktan sonra projesini TÜBİTAK’a sunan Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği lisans öğrencisi Hayriye Nisa Şahin’in projesi TÜBİTAK - 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında desteklenmeye uygun bulundu.

Çevrim içi eğitime katıldıktan sonra projesini TÜBİTAK’a sunan Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği lisans öğrencisi Hayriye Nisa Şahin’in projesi TÜBİTAK - 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında desteklenmeye uygun bulundu.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilim Dalı öğretim üyesi Doç. Dr. Mustafa Ergun’un proje yürütücüsü olduğu ve TÜBİTAK – BİDEB tarafından desteklenen 28 Haziran - 1 Temmuz 2021 tarihleri arasında çevrim içi düzenlenen Fen Bilgisi Öğretmen adaylarına yönelik proje hazırlama eğitimi bilimsel meyvelerini toplamaya başladı. Çevrim içi eğitime katıldıktan sonra projesini TÜBİTAK’a sunan Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği lisans öğrencisi Hayriye Nisa Şahin’in projesi TÜBİTAK - 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında desteklenmeye uygun bulundu. Şahin, görme engelli öğrencilere yönelik hazırlanan ve fen öğretimi ders materyalinin değerlendirildiği projesinde yenilikçi öğretim materyallerini tasarlanması ve uygulanmasında somut örnekler içeren araştırmasını gerçekleştirece

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.