ATAKUM BELEDİYESİ ÇÖZÜM MERKEZİ İLE HİZMET KALİTESİNİ KATLIYOR
Atakum Belediyesi binasının giriş katında bulunan Çözüm merkezi ile istek ve şikayetler yanıtsız kalmıyor. Bu sayede profesyonel bir ekip tarafından karşılanan ve talepleri dinlenen vatandaşların tüm işlemleri anında ilgili birimlere aktarılıyor. Tüm istek, şikayet ve sorunların kayıt altına alındığı merkezden her gün yüzlerce vatandaş faydalanıyor. Ayrıca Atakum Belediyesi girişinde yüz yüze iletişimin dışında telefonla ve online olarak da vatandaşlar anında belediye birimlerine ulaşabiliyor.
5 yaş üstü yurttaşlar pandemi döneminde yalnız bırakılmadı
Atakum Belediyesi, koronavirüs tedbirleri kapsamında uygulanan sokağa çıkma kısıtlaması nedeniyle evlerinde kalan 65 yaş üstü Atakumluları yalnız bırakmadı. Çözüm Merkezi ekiplerince telefonla aranan yaşlılara moral desteği sağlandı ve ihtiyaçlarının olup olmadığı soruldu. Türkiye’deki ilk koronavirüs vakasının açıklanmasının ardından acil durum eylem planını devreye alarak tüm imkanlarını toplum sağlığı çalışmaları için seferber eden Atakum Belediyesi, 65 yaş üstü ilçe sakinlerine telefonda moral desteği vererek ihtiyaç takibi yaptı. Pandemi döneminde ilçede yaşayan ve evlerinden çıkamayan 65 yaş üstü yurttaşlar için iletişim destek planı oluşturan Çözüm Merkezi ekipleri, yaşlı komşularını arayıp Belediye Başkanı Av. Cemil Deveci’nin selamını ileterek bir ihtiyaçlarının olup olmadığını sordu. Salgın hastalıktan korunabilmek için alınması gereken önlemleri de hatırlatan ekipler, Atakum Belediyesi’nin koronavirüsle mücadele sürecinde yurttaşlara ücretsiz olarak sunduğu dayanışma uygulamaları hakkında da bilgi verdi.
Nermin BAHADIR
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.