İnternet reklamcılığında yeni uygulama

İnternet reklamcılığında yeni uygulama
Firmaların ana reklam mecralarının yanı sıra hedef kitlelerine ulaşabilecekleri yeni destek bir mecra oluşturmayı amaçlayan ''kumpara.com'' 1 Temmuz'dan itibaren yayına başlayacak

Kumpara.com'a üye olan bireysel kullanıcılar, firmaların internet sitelerine yönlendirilerek ürün ve kampanyaları hakkında bilgi edinirken aynı zamanda aylık gelirlerini yükseltip yaşam standartlarını geliştirebilecek. Kumpara.com'un fikir babası ve kurucu ortağı Ali Murat Erkorkmaz, düzenlenen basın toplantısında yaptığı konuşmada, firmaların hedef kitlelerine doğrudan ulaşmalarına ve onlar hakkında daha detaylı bilgi almalarına olanak sağlayacak sistemde, firmaların yanı sıra tüketicinin de kazanacağını kaydetti. Erkorkmaz, sistemin, firmaların reklam ve tanıtım bütçelerinin bir bölümünü hedef kitleleri ile paylaşmaları esasına dayandığını dile getirdi. Erkorkmaz, Pro-Filer isimli ''yapay zeka'' yazılımıyla yönetilen bir internet sitesi olan Kumpara.com'a dahil olan firmaların ürün ve kampanyalarını sadece istedikleri profildeki kişilere tanıtırken, diledikleri gibi hazırlayacakları anketlerle de hedef kitleleri hakkında daha detaylı bilgiye sahip olabileceklerini söyledi. Erkorkmaz, sistemin nasıl çalışacağı konusunda da, kişilerin kumpara.com'a kendi profil bilgilerini girerek üye olduklarını, firmaların yapacağı anketler ile bu profil derinliğinin kısa sürede zenginleşeceğini anlattı. Erkorkmaz, firmaların hedef kitlelerini oluşturan profilin tanıtımını yapmak istedikleri kişi sayısını, bu kişilere ödeyecekleri birim parayı ve kampanya süresini belirleyeceklerini söyledi. Erkorkmaz, üyelerin bilgisayarına kendilerini seçen firmaların logolarının geldiğini, logolara tıklanınca firmaların sitelerinin açıldığını, firmanın vermek istediği mesajla ilgili bir soru sorduğunu, ekrandaki üç yanıttan doğru olan yanıtın tıklanması durumunda firmanın sitesinin açılacağını ve böylece kullanıcıya 1 birim para ödeneceğini anlattı.

TANITIM BÜTÇELERİNİ BOŞA HARCAMA RİSKİ YOK

Erkorkmaz, ''kumpara.com'' sistemine dahil olan firmaların kaç kişiye ulaşacaklarına ve onlara ne kadar para ödeyeceklerine kendilerinin karar vereceğini belirterek, ''Firmalar büyüklüklerine ve ürün fiyatlarına göre bütçelerini diledikleri gibi düzenleyebilirler. Sadece mesajlarını okuduğundan emin oldukları kişilere ödeme yapacaklarından tanıtım bütçelerini boşa harcama riskleri yoktur'' dedi. Sistemde şirketlerin aynı anda birden fazla kampanya başlatabileceklerini bildiren Erkorkmaz, şirketlerin kampanyalarını istedikleri zaman durdurulabileceğini, başarılı kampanyalara devam edebileceklerini ve sistemin sunduğu ''online raporlama hizmeti'' ile saniye saniye takip edilebileceğini kaydetti. Erkorkmaz, ''Global bir kuruluş olan kumpara, dünyadaki bütün firmalara ve bütün insanlara bu hizmeti sunmaktadır. Başka ülkelerde ürünlerini tanıtmak isteyen firmalar için hedef kitleleriyle olan ilişkilerinde devamlılık sağlar. Firmalar bulundukları ülkeden dünyanın dört bir yanındaki insanlara tanıtım yapabilir, mesajlarını kolaylıkla iletebilir. Bu uygulamanın tüm dünyada başlama tarihini Eylül 2011 olarak öngörüyoruz'' diye konuştu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.