YEDAŞ’la İletişim Kurmak Çok Daha Hızlı ve Güvenilir

YEDAŞ’la İletişim Kurmak Çok Daha Hızlı ve Güvenilir
YEDAŞ’ın müşteri temsilcileri, Avrupa standartlarında hizmet veren 186 nolu Elektrik Arıza Hattı’ndan 6 milyon çağrıyı karşıladı, müşterilerinin şikayet ve önerilerine çözüm üretti.

Genel Müdür Türkoğlu, “Amacımız, sürdürülebilir müşteri ve çalışan memnuniyetini sağlamak" dedi

HIZLI VE GÜVENİLİR HİZMET

“Güler yüzlü, yenilikçi, güvenilir, müşteri memnuniyetine önem veren" bir şirket olarak lanse edilen YEDAŞ, kafe tadında hizmet vererek, müşterilerinin Müşteri Hizmetleri Merkezleri'nden memnun ayrılmasını sağladı. 'Gizli Müşteri Uygulaması' ve 'Çalışan Memnuniyeti Anketi Çalışmaları' ile çalışanlarının kalite standartlarına olan bakış açısının da otokontrolünü sağlayan YEDAŞ, web sitesinde hazırladığı formlarla da müşterilerinin şikayet, talep ve ihbarlarına anında ulaştı ve çözüme kavuşturdu. YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu, "Müşteriye ve şirkete değer yaratmak amacıyla kurduğumuz 186 nolu Elektrik Arıza Hattı, müşterimizle şirket arasında 'Köprü Görevi' görmektedir. Gelen tüm çağrıları kontrollü ve kaliteli bir iletişimle karşılıyor, talep ve şikayetleri çözüme ulaştırıyoruz. Avrupa standartlarındaki teknolojiye sahip İletişim Merkezimiz, hızlı ve güvenilir hizmet anlayışıyla müşteri memnuniyetini arttırmayı amaçlamaktadır" dedi.

6 MİLYON ÇAĞRIYA CEVAP VERİLDİ

Müşteriyle 7 gün 24 saat iletişim halinde olduklarını belirten Türkoğlu, "186 nolu İletişim hattımız, 2012-2015 yılları arasında 6 milyonun üstünde çağrıyı karşıladı. Yaklaşık olarak 3 milyon 600 bin müşterimiz, anlık arıza veya programlı elektrik kesintileri bildirimlerini öğrenerek, çağrısını sonlandırdı. 2 milyon 200 bin müşterimiz ise, müşteri temsilcilerimizle bire bir görüşerek, öneri, talep ve şikayetlerini bildirdi. Ortalama 1 dakika 10 saniyelik görüşmenin olduğu hattımızda, yaklaşık olarak 450 bin çağrının sahibi müşterilerimiz ise hatta beklemedi ve çağrısını sonlandırdı" dedi. Yüzde 92,73'lük çağrı karşılama başarısı gösteren müşteri temsilcilerini kutlayan Türkoğlu, "Bu kış aylarında teknolojik yatırımlarımızı adeta test etmiş olduk. Hava şartlarının olumsuz olduğu günlerde çağrı sayısı hızla yükseliyor. 2012 yılının Ocak ayında 153 bin olan çağrı sayısı, 2015 yılının Ocak ayında 300 bin rakamına ulaştı. Geçtiğimiz Ocak ayında 60 yılın en soğuk gecelerinin ve kar yağışının etkisi altına aldığı bölgemizde, 270 bin çağrıya cevap vererek, müşterilerimizi ivedi bir şekilde yaşanan arızalardan dolayı bilgilendirdik. Teknolojik olarak alt yapımız Avrupa standartlarında hizmet vermesi nedeniyle, sorun yaşamadan, sıkıntısız bir şekilde cevaplandırdık" diye konuştu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.