• BIST 106.239
  • Altın 161,016
  • Dolar 3,8772
  • Euro 4,5522
  • Samsun 17 °C
  • Ankara 9 °C
  • İstanbul 13 °C
  • 'SORUN KALMADI KENDİMİ İYİ HİSSEDİYORUM'
  • 4 FUTBOLCU TAKIMDAN AYRI ÇALIŞTI
  • Hedef 3 Puan
  • 'SORUN KALMADI KENDİMİ İYİ HİSSEDİYORUM'
  • 4 FUTBOLCU TAKIMDAN AYRI ÇALIŞTI
  • Hedef 3 Puan

YEDAŞ İletişim Bilgilerini Güncelliyor

YEDAŞ İletişim Bilgilerini Güncelliyor
YEDAŞ, Daha Nitelikli Hizmet için Müşterilerinin İletişim Bilgilerini Güncelliyor

2011 yılından bu yana müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşımla iletişim kanallarını çeşitlendiren YEDAŞ, müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak ve daha kaliteli hizmet sunmak amacıyla hayata geçirdiği çalışmalar hakkında bilgi paylaşımında bulunmak üzere müşterilerinin iletişim bilgilerini güncelliyor. 
YEDAŞ Müşterileri İletişim Bilgilerini Paylaşarak Gelişmelerden Anında Haberdar Olabilecek
Samsun, Ordu, Çorum, Amasya ve Sinop illerinde 3 milyondan fazla müşteriye daha nitelikli ve sürekli elektrik dağıtım hizmeti sunmak amacıyla dağıtım, teknoloji, bakım onarım faaliyetleri ile iyileştirmeler yapan YEDAŞ, sisteme kayıtlı müşterilerini, günlük hayatlarında elektrik kullanımı gerektiren alanlarda sürpriz değişiklikler yaşamaması için 48 saat önceden bilgilendiriyor. 186 Çağrı Merkezini güçlendirmesinin yanı sıra, sosyal medya kanalları, 0530 10 60 186 WhastApp ve BİP hattı üzerinden düzenli bilgi paylaşımında bulunan YEDAŞ, daha fazla müşterisine ulaşmak amacıyla abonelerine www.yesilirmakedas.com adresi üzerinden iletişim bilgisini güncelleme imkanı tanıyor. Web sitesine giren müşteriler, pop up yardımıyla ilgili forma yönlendiriliyor ve web sitesinde bulunan ilgili formu bir dakika gibi kısa sürede doldurarak YEDAŞ sistemine kayıt olabiliyor.  Bu sayede elektrik dağıtım hizmetlerinin geliştirilmesi amacıyla yapılan saha çalışmaları, teknoloji yatırımları, araştırma geliştirme ve müşteri memnuniyetine yönelik uygulamalar hakkında bilgilendiriliyor. Talep, şikayet ve öneri için başvurularda öncelik tanınıyor. Ayrıca Coğrafi Bilgi Sistemleri, SCADA, OSOS, AGİS gibi izleme sistemlerinin entegrasyon sürecinin tamamlanmasından sonra müşterilerin yaşadığı bölgeler, trafo bazında tespit edilerek, kişiye özel çözümler sunulacak. 
Ailemizin Bir Üyesi Olan Müşterilerimizi Çalışmalarımız Hakkında Bilgilendiriyoruz.  
Müşterilerinin, YEDAŞ ailesinin bir üyesi olduğunu ve çeşitli iletişim kanalları aracılığıyla iletilen talep, öneri ve şikayetlerin tüm yönleriyle değerlendirildiğinin altını çizen Genel Müdür Rıdvan Aktürk, “Toplumsal hayatın her anında ihtiyaç duyulan bir hizmet veriyoruz. Modern dünyada günlük işlerimizin pek çoğunu elektrikli araçlar yardımıyla yapıyoruz. Yaşanan arıza veya kesinti hepimizin hayatını, planlarını derinden etkiliyor. Bu sebeple hizmet verdiğimiz herkesi, uygulamalarımızla ilgili bilgilendirmeye özen gösteriyoruz. Özellikle planlı kesintileri 48 saat öncesinde paylaşarak, kötü sürprizlerin önüne geçmeye çalışıyoruz. Bütün müşterilerimizi iletişim bilgilerini güncellemeye davet ediyoruz. 1 dakikalık kısa bir işlemle uzun süre hayatına değer katacak bir adım atmış olacaklar. Telefon numarası, adres gibi kişisel bilgilerini paylaşan müşterilerimizle fark yaratacak bütün çalışmaları paylaşmayı hedefliyoruz.” dedi.    


 

  • Yorumlar 1
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Diğer Haberler
  • YENİ GÖZALTILAR18 Kasım 2017 Cumartesi 12:29
  • O ANNEYE CEZA YOK18 Kasım 2017 Cumartesi 12:27
  • Kadınlardan Başkan Genç'e Teşekkür18 Kasım 2017 Cumartesi 11:43
  • TOK ESNAF ZİYARETLERİNİ SÜRDÜRÜYOR18 Kasım 2017 Cumartesi 10:43
  • ÇIRAK YETİŞMİYOR17 Kasım 2017 Cuma 11:57
  • YARIM ASIRLIK DEĞİRMEN17 Kasım 2017 Cuma 11:53
  • BAŞARI ORTAK AKILDA17 Kasım 2017 Cuma 11:46
  • ÇARŞAMBA'DA FECİ KAZA17 Kasım 2017 Cuma 11:42
  • FETÖ DAVASINDA KARAR17 Kasım 2017 Cuma 11:39
  • 74 SANIĞIN DAVASI SÜRÜYOR17 Kasım 2017 Cuma 11:36
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2007 DENGE GAZETESİ | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0362 420 04 28 | Faks : 0362 431 55 53 | Haber Scripti: CM Bilişim