• BIST 116.856
  • Altın 160,984
  • Dolar 3,7699
  • Euro 4,6154
  • Samsun 5 °C
  • Ankara 0 °C
  • İstanbul 4 °C
  • Yardım Standı Çarşamba'da kuruldu
  • Samsunspor Hazırlık maçında kazandı
  • İpekoğlu'dan "espri" açıklaması
  • Yardım Standı Çarşamba'da kuruldu
  • Samsunspor Hazırlık maçında kazandı
  • İpekoğlu'dan "espri" açıklaması

YEDAŞ İletişim Bilgilerini Güncelliyor

YEDAŞ İletişim Bilgilerini Güncelliyor
YEDAŞ, Daha Nitelikli Hizmet için Müşterilerinin İletişim Bilgilerini Güncelliyor

2011 yılından bu yana müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşımla iletişim kanallarını çeşitlendiren YEDAŞ, müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak ve daha kaliteli hizmet sunmak amacıyla hayata geçirdiği çalışmalar hakkında bilgi paylaşımında bulunmak üzere müşterilerinin iletişim bilgilerini güncelliyor. 
YEDAŞ Müşterileri İletişim Bilgilerini Paylaşarak Gelişmelerden Anında Haberdar Olabilecek
Samsun, Ordu, Çorum, Amasya ve Sinop illerinde 3 milyondan fazla müşteriye daha nitelikli ve sürekli elektrik dağıtım hizmeti sunmak amacıyla dağıtım, teknoloji, bakım onarım faaliyetleri ile iyileştirmeler yapan YEDAŞ, sisteme kayıtlı müşterilerini, günlük hayatlarında elektrik kullanımı gerektiren alanlarda sürpriz değişiklikler yaşamaması için 48 saat önceden bilgilendiriyor. 186 Çağrı Merkezini güçlendirmesinin yanı sıra, sosyal medya kanalları, 0530 10 60 186 WhastApp ve BİP hattı üzerinden düzenli bilgi paylaşımında bulunan YEDAŞ, daha fazla müşterisine ulaşmak amacıyla abonelerine www.yesilirmakedas.com adresi üzerinden iletişim bilgisini güncelleme imkanı tanıyor. Web sitesine giren müşteriler, pop up yardımıyla ilgili forma yönlendiriliyor ve web sitesinde bulunan ilgili formu bir dakika gibi kısa sürede doldurarak YEDAŞ sistemine kayıt olabiliyor.  Bu sayede elektrik dağıtım hizmetlerinin geliştirilmesi amacıyla yapılan saha çalışmaları, teknoloji yatırımları, araştırma geliştirme ve müşteri memnuniyetine yönelik uygulamalar hakkında bilgilendiriliyor. Talep, şikayet ve öneri için başvurularda öncelik tanınıyor. Ayrıca Coğrafi Bilgi Sistemleri, SCADA, OSOS, AGİS gibi izleme sistemlerinin entegrasyon sürecinin tamamlanmasından sonra müşterilerin yaşadığı bölgeler, trafo bazında tespit edilerek, kişiye özel çözümler sunulacak. 
Ailemizin Bir Üyesi Olan Müşterilerimizi Çalışmalarımız Hakkında Bilgilendiriyoruz.  
Müşterilerinin, YEDAŞ ailesinin bir üyesi olduğunu ve çeşitli iletişim kanalları aracılığıyla iletilen talep, öneri ve şikayetlerin tüm yönleriyle değerlendirildiğinin altını çizen Genel Müdür Rıdvan Aktürk, “Toplumsal hayatın her anında ihtiyaç duyulan bir hizmet veriyoruz. Modern dünyada günlük işlerimizin pek çoğunu elektrikli araçlar yardımıyla yapıyoruz. Yaşanan arıza veya kesinti hepimizin hayatını, planlarını derinden etkiliyor. Bu sebeple hizmet verdiğimiz herkesi, uygulamalarımızla ilgili bilgilendirmeye özen gösteriyoruz. Özellikle planlı kesintileri 48 saat öncesinde paylaşarak, kötü sürprizlerin önüne geçmeye çalışıyoruz. Bütün müşterilerimizi iletişim bilgilerini güncellemeye davet ediyoruz. 1 dakikalık kısa bir işlemle uzun süre hayatına değer katacak bir adım atmış olacaklar. Telefon numarası, adres gibi kişisel bilgilerini paylaşan müşterilerimizle fark yaratacak bütün çalışmaları paylaşmayı hedefliyoruz.” dedi.    


 

  • Yorumlar 1
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Diğer Haberler
  • Dünyada otomotiv üretimi bu yıl 100 milyona ulaşacak18 Ocak 2018 Perşembe 13:07
  • Memura aile zammı18 Ocak 2018 Perşembe 12:48
  • Samsun'da uyuşturucu operasyonu18 Ocak 2018 Perşembe 12:38
  • SONUNDA OLACAĞI BUYDU18 Ocak 2018 Perşembe 10:07
  • Hastane bilgi işlemcileri kadro istiyor18 Ocak 2018 Perşembe 10:05
  • Karadenizli balıkçılar umutlarını gelecek sezona bağladı18 Ocak 2018 Perşembe 10:05
  • Kadınlara iletişim psikolojisi eğitimi verildi18 Ocak 2018 Perşembe 10:00
  • BTK'dan "Wikipedia" açıklaması17 Ocak 2018 Çarşamba 17:28
  • DAYAK MI YEDİ?17 Ocak 2018 Çarşamba 17:13
  • Ehliyet uygulama sınavlarında 'tablet' dönemi başladı17 Ocak 2018 Çarşamba 13:16
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2007 DENGE GAZETESİ | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0362 420 04 28 | Faks : 0362 431 55 53 | Haber Scripti: CM Bilişim