MAHKEMEYE VERECEK

MAHKEMEYE VERECEK
Servis hataları yüzünden ölüm tehlikesi yaşayan vatandaş mahkemeye gidiyor

Kamer Otomotiv'den aldığı otomobil yüzünden ölüm tehlikesi dahil bir çok sıkıntı yaşadığını iddia eden Yavuz İbrahimoğlu, firma hakkında iki ayrı dava açacağını belirterek 'Kurumsal olduğunu iddia eden ancak en küçük bir sorunu dahi çözemeyen Kamer Otomotiv bizi mağdur etti' dedi.
Başına gelmeyen kalmadı
Kamer Otomotiv'den 2012 yılında Hyundai i30 marka otomobil satın alan Yavuz İbrahimoğlu isimli vatandaş aldığı otomobil yüzünden bir çok sıkıntı yaşadığını belirtti. Aracı aldıktan 2.5 ay sonra trafik kazası yaşadığını belirten İbrahimoğlu, 'Bu kazadan dolayı eksper raporu ile tespit edilen 17 Bin liralık bir hasar meydana gelmiştir. Aracın tamiri sırasında Hyundai Kamer Oto servisi ön kaputu çizmiş ve eğriltmiştir. Aynı kazada hasarlanan sağ ön çamurluk ve arka çamurluk yine tamirat sırasında boyama hatası yaparak araç boyasının kabarmasına dalgalı görüntü almasına sebep olmuştur.' dedi

Ölüm Tehlikesi geçirdik

Aracın servis hatasından dolayı yanma tehlikesi geçirdiklerini belirten İbrahimoğlu, 'Aracımızı 50 Bin kilometre bakımı için servise götürdük. Servisten aldığımız günün akşamında aracın ledlerinin yanmadığı tespit edilmiş servise geri getirilmiştir. Sis ve led far servis elemanlarınca açıldığında sigorta eksperinin değişim onayı verdiği ledlerin yerine eski ledleri takmışlar. Kırık çatlak ledden giren su aracın elektronik sisteminde şaseye neden olduğundan aracımızla aynı günün gecesinde yolda kalarak yanma tehlikesi geçirdik. Aracımız da bulunan 1 çocuk ve 2 yetişkin aniden kendi kendisini kilitleyen aracın içinde mahsur kalmış ve bir anlık elektrik akımı vesilesi ile kapıları açarak araçtan çıkmışlardır. Bu şokun ardından aradığımız servis yetkilileri ve Hyundai Yol yardımı telefonlarımıza dahi cevap vermemiştir. 3 saatlik bir sürenin ardından gönderilen çekici aracımızın jantı, şanzumanı ve dişlilerine hasar vererek otoparka çekti.' dedi.

İki dava açılacak

Avukat Ayşegül Gizem Kargı söz konusu firma hakkında iki ayrı dava açacaklarını belirterek, 'aracın kusurları ve servis hataları yüzünden Tüketici Mahkemesinde dava açacağız. Ayrıca müvekkilimizin servis hatasından ötürü araçta bulunan biri çocuk 2 kişiyle yanma tehlikesi geçirmesinden dolayı da 50 Bin TL'lik bir manevi tazminat davası açacağız. Söz konusu firmanın yarattığı tüketici mağduriyeti ve sonrasında yaşatılan sıkıntılar yüzünden müvekkilimizin iş akdi feshedildi ve maddi zarara uğradı. Yaşanan bu süreçte kurumsal bir firma olduğunu iddia eden Kamer Otomotiv'in profesyonel anlayıştan uzak, vurdumduymaz bir yapıda insanları mağdur ettiği görülmüştür. Bundan sonraki süreçte biz hakkımızı hukuk yolundan arayacağız' dedi.

FERHAT SOY

SUÇLAMALAR NELER?

YETKİLİ SATICI HATALARI

Satış sonrası ilgilenmeme
Uzlaşma ve hata düzeltme yerine istediğinizi yapın tarzı vurdumduymaz yaklaşım

SERVİS HATALARI

Ön kaput çizik ve eğri
Sağ arka çamurluk boyama hatası
Arka tampon boyama hatası
ön ledler değişmemiş
Sol arka çamurluk boyanmadı
Direksiyon titremesi
Sunroof sesi
Lakayıt ve anti profesyonel yaklaşım

ÇEKİCİ HATALARI

Aracı aracın özelliklerine aykırı çekme
Direksiyon milinin eğilmesi
Dişli ve sanzuman arızası


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.