• BIST 82.497
  • Altın 98,559
  • Dolar 2,5465
  • Euro 2,8320
  • Samsun 8 °C
  • Ankara 4 °C
  • İstanbul 11 °C
  • SERİ BOZULDU!
  • IVANOV İLK GOLÜNÜ ATTI
  • HALKOYUNLARI İL BİRİNCİLİĞİ YAPILDI
  • SERİ BOZULDU!
  • IVANOV İLK GOLÜNÜ ATTI
  • HALKOYUNLARI İL BİRİNCİLİĞİ YAPILDI

Yorumlar

"SEÇİMİ KAZANMAK İÇİN GELİYORUM" haberine ait tüm yorumlar


  • GÖKHAN AYDIN13 Aralık 2013 Cuma 14:06(88.225.177.85)AÇ TAVUK MİSALİ

    :) gülmek lazım erdoğan toka.ilkadımı kazanacakmış.ilkadımı akp nasıl alır biliyormusunuz öz samsunlu aday çıkararak alır.buda olmıyacak gibi gözüküyor.bunun için ilkadımı yine necattin demirtaş kazanacaktır.

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • samsunlu13 Aralık 2013 Cuma 14:09(88.225.177.85)ilkadım

    samsunluya oy verecem inadına.koyu akpliyim ama öz samsunlu evlatlarına oy verecem.çünkü ak parti büyük ihtimal ya ihsan kurnaz yada erdoğan toku yapacak aday ikiside trabzonlu.oy veremem kususra bakmasın tayip erdoğan başbakanım

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • kara13 Aralık 2013 Cuma 21:20(78.163.88.220)secımler

    anlasılan ıkı yorumuda yazan arkadas ya ıhsan kurnaz beyın tarafında yada kavaklı bırakın arkadaslar sehır mıllıyetcılıgı yapmayı hayırlısı kımse o olsun fakat gecen secımı nasıl kaybettıgımızı bılıyorsunuz suleyman beyı aday gosterılmesı netıcesınde ılkadımı kaybettı fakat mevcut o zamankı baskan olsa yıne bu secımı ak partı alırdı ılkadımda ama suan oz samsun cocugu dedınız adam bıle ak partıyı sattı daldan dala oynadı teskılat bır bırıne kusturdu mutarları akp karsıtı yaptı neredeyse ahmet okuyucun gecmedı sıyası partı kaldımı alla askına dondu dolastı yıne ak partıye geldı adamın rengı bellı degıl bırakın bu memleketcılık mıllıyetcılıgını yok kavaklı yok trabzonlu yok ordulu yok rızelı ya kardesım onemlı olan ak partılı beledıye olarak ılkadımı almak

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • Yakaoğlu13 Aralık 2013 Cuma 21:49(88.232.4.12)!

    Hz.Adem Aleyhisselam nereli idi ? Bilen var ise yazsın biz de öğrenelim. Zira Hz.Adem nereli idi ise bugün dünyada yaşayan , ölmüş ve doğacak olan ne kadar insan var ise hepsi oralıdır. O kadar !...

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • ali demir13 Aralık 2013 Cuma 23:07(83.66.236.173)utanmaz herif...

    bu adamın hiç mi utanması yok!belediyeyi zarara uğrattı.makam arabasına kadar haciz getirdi.yerel yönetimden anlamayan birisi...ama iş arkan kalınsa aday olursun hesabına gelirse o zaman olabilir.çünkü:fuat köktaş adamı,suat kılıç adamı...böyle devam ederse,aynı yüzer aday olursa ak parti yerel seçimde tamamen kaybedecek!...

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • CANİKLİ EMEKLİ ÖĞRETMEN14 Aralık 2013 Cumartesi 00:12(176.42.237.91)BU MAKAM HEVESİ NEDEN

    Sayın Erdoğan bey,5 sene belediye başkanlığı yaptınız ,peşine TBMM müşaviri oldunuz hiç göreve gitmeden maaş aldınız 1 öğretmen 9 gün göreve gitmese işinden olur, şimdi yine belediye başkanı olmak için can atıyorsunuz. hizmet içinse hizmet etmenin 1000 lerce yolu var,para kazanmanın tek yolu siyaset siz siyaseti millet için değil kendiniz ve çevreniz için yapıyorsunuz.her sitede 1-2 daire alacaksanız bunun takipcisi olacağız. necattin daire işine girmedi of- çaykara ekibi bu işte usta.

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • abdullah türktaş14 Aralık 2013 Cumartesi 14:32(176.42.13.76)samsun siyaseti

    yorumları okudum ancak bir hırs, bir düşmanlık, aşırı mikromilliyetçilik içerisinde yapılmış. her yiğidin gönlünde bir aslan yatar ancak bu karalamayla yapılmaz. sayın erdoğan tok ilkadım belde belediye başkanlığı görevinde bulunmuş ve halk arasında çok sevilmiştir. o kadar ki samsunun neresinden aday olacaktıysa oradan belediye başkanlığını kazanacaktı. aday gösterilmediği zaman diğer tüm partiler gerek ilkadım için gerek büyükşehir belediye başkanlığı için kendisine teklifte bulunmuştur. bunu samsunda yaşayan herkes bilir. geçtiğimiz dönemdeki adaylık sürecinde de aday gösterilmemesine halk tepki göstermiş ve necattin demirtaş başkan olarak seçilmiştir. bu kavaklıların bir siyasi başarısı değil, akp nin siyasi bir başarısızlığıdır. oy verin ya da vermeyin. dustursuz, mesnetsiz, iftira niteliği taşıyan ithamlarda bulunmayın. samsunda yasayan herkes samsun için var ve samsuna hizmet etmekte. ekmek yediğiniz yerlere bakın kaçı samsunlu. ekonomiyi ayakta tutan firmalara bakın kaçı samsunlu? ben söyleyeyim hiçbiri. milliyetçilik güzeldir ama körü körüne yapılmadığı zaman güzeldir. insanları kutuplaştırmayın ki huzurlu bir ortamda yaşayıp huzurlu bir seçim süreci geçirelim. ha unutmadan samsunsporun tüm sponsorlarının da nereli olduklarına bakın bi zahmet. bu arada ihsan kurnaz trabzonlu değildir iddaaları ortaya atarken bilgisizce yapmayalım. benim burada gördüğüm şey şu: çöpü karıştırıp artıklar bularak karnını doyuran kedi, kasabın önünden geçerken cama bile bakmazmış. karnınız doydu sallayın bakalım...
    herkese hayırlı günler. birlik beraberlik içerisinde güzel bir seçim geçirilmesi temennisiyle...

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • abdullah16 Aralık 2013 Pazartesi 00:07(88.254.19.70)sevenler belli

    önce insan yediği lokmanın helal yada haram olup olmadıdığını bilecek tok ta bilenlerden birisi kalkancada ki yerlerden ramazandaki cadırlardan tekke evindeki kahvaltılardan daha nelerden benden helallik aldımı sevenler belli cevap yiyenler

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • cemal16 Aralık 2013 Pazartesi 00:39(88.254.19.70)başka aday

    bunların hepsi denendi fuat başkan trabzondan yeni adaylar bekliyoruz samsunlu kalmadı süleyman gibi transfer yapın samsunda beyin yok haaa ekibiyle gelsin5

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • İLKADIMLI16 Aralık 2013 Pazartesi 22:01(176.42.249.117)YETEEERRRR

    HİÇBİR YERİ BOŞ BIRAKMADIĞINIZ GAYET AÇIK SEÇİK BELLİ.ÖZELLİKLE DE ARAZİLERİ HİÇ BOŞ BIRAKMIYORSUNUZ.NECATTİN BAŞKANI İSTİYORUZ ÇALMAYAN -ÇALDIRMAYAN

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • recai gündüz17 Aralık 2013 Salı 17:52(213.74.201.210)komik

    erdoğan tok, ötede oyna!

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • Çetin SÖYLER20 Aralık 2013 Cuma 00:09(91.93.53.204)Seçimi AK Partiye kaybettirmek için geliyosun

    SAYIN TOK YİNE HALKI KANDIRMA OYUNLARINA BAŞLADI.!!2004 YEREL SEÇİMLERİNDE 'BAŞBAKANIMIZIN RÜZGARIYLA' AMBLEME YÖNELİK KULLANILAN OYLARIN NETİCESİNDE 16.935 OY ALMASINA RAĞMEN YEREL GAZETELERE VERDİĞİ DEMEÇTE İSE ŞAHSININ 19.500 OY ALDIĞINI SÖYLÜYOR.NE ŞAHSI BE SEN NE ANLATMAYA ÇALIŞIYORSUN,AK PARTİ ÇATISI ALTINDA DESENE,ZORMU GELİYOR YOKSA.SİYASETİ ÇOK İYİ BİLEN VATANDAŞLAR NEYİN NE OLDUĞUNU BİLİYOR,SEN BOŞ YERE LOLO OKUMAYA KALKMA,VE HATTA İLKADIM HALKI ŞUNU DA GAYET İYİ BİLİYOR.2009 SEÇİMLERİNDE İSE ADAY YAPILMADIĞIN HALDE,SENİN M.H.P ADAYINA İRADENİ KULLANDIĞIN SÖYLENİYOR AMA,DOĞRUYU BİLENLERDE ŞUNU ÇOK İYİ BİLİYORKİ SEN PARTİMİN YANINDAYIM DESEN DE,ÇOĞU VATANDAŞIN BİLE TAHMİN EDEMEYECEĞİ PARTİ ADAYINA İRADENİ KULLANDIN..KULLANDIRILDIN..OF ÇAYKARALILAR DERNEĞİNDE ALMIŞ OLDUĞUNUZ KARAR HER ŞEYİ ANLATMAYA YETİYOR..SİZ VE SİZİN GİBİLER GİDİP DE, HEMŞEHRİNİZ OLAN ADAYA İRADEYİ KULLANDINIZ.SAYIN DR.AHMET OKUYUCU BAŞKANIN 10.559 OY ALDIĞINI SÖYLÜYORSUN,BAK BU DOĞRU..OKUYUCU BAŞKANIN BU GÜN İLKADIMDA Kİ ŞAHSİ OYU BUDUR...YA SENİN Kİ NEDİR ÇIK MEYDANA GÖRELİM,HERKES DE BİLİYOR VE SÖYLÜYOR ŞAHSINA AİT SENİN 1000 OYUN BİLE YOK..KENDİNE GÜVENİYORSAN,HALKA YALVARIŞ MESAJLARINI BIRAK SENİ VE OKUYUCU BAŞKANI TANIYAN TANIYOR ZATEN..ANKARADAN SAYIN SUAT KILIÇ BAKANIN YANI SIRA MEVCUT VEKİLLER DE VE SAMSUN DAN İL BAŞKANI FUAT KÖKTAŞ DA, SENİN ADINA YOĞUN BİR BASKI ÇALIŞMASI İÇİNDELER.''HİLELİ PAZAR MİDEYİ BOZAR''SENİ ADAY YAPMAYA ÇALIŞANLAR,ACABA SENİ BAŞKAN SEÇTİREBİLECEK Mİ? HALKA HANGİ YALANLARI HİKAYELERİ ANLATACAKSINIZ...ALLAHIM SİZLERE VE SİZİN GİBİLERE MÜSADE ETMEYECEKTİR...

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • ŞAHİN KERİM20 Aralık 2013 Cuma 14:18(95.9.145.97)HAYIRLI OLSUN.

    Önce adaylığınız hayırlı olsun. Seçimi kazanmak için ayakkabı kutularınızı da getirin...!

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et