• BIST 83.573
  • Altın 103,576
  • Dolar 2,6845
  • Euro 2,8755
  • Samsun 13 °C
  • Ankara 9 °C
  • İstanbul 10 °C
  • ZEREN: " ÇOK ZOR BİR DEPLASMANI GERİDE BIRAKTIK"
  • SEVGİ'DEN MUHTEŞEM FRİKİK GOLÜ
  • ÇARŞAMBA BELEDİYESPOR TÜRKİYE ÜÇÜNCÜSÜ
  • ZEREN: " ÇOK ZOR BİR DEPLASMANI GERİDE BIRAKTIK"
  • SEVGİ'DEN MUHTEŞEM FRİKİK GOLÜ
  • ÇARŞAMBA BELEDİYESPOR TÜRKİYE ÜÇÜNCÜSÜ

Yorumlar

"HALKIN TEMAYÜLÜ" haberine ait tüm yorumlar


  • ÖMER ERBAY08 Nisan 2011 Cuma 08:32(85.104.203.192)Bİ ŞARTLA

    SUAT KILIÇ VEKİL OLMASIN AKP OY VERCEM VALLA

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • Vatandaş04 Nisan 2011 Pazartesi 16:24(88.229.254.182)Kılıç

    Duydugum kadarı ile Suat KILIÇ Adaylığını İSTANBULDAN koymuş bilgisi olan varmı .. Sanırım Samsundan Kazanamayaçağını Anlamış Olsa Gerek ?

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • Veyis HANÇER04 Nisan 2011 Pazartesi 16:36(188.3.230.183)SUAT KILIÇ HK.

    Suat KILIÇ'ı inşaallah Samsun dışından bir yerden koyarlar böylece bir kişi daha avantajımız olur. Suat KILÇ zaten Samsun'lu. eveeeeet bende Mustafa Demir'den başkasını istemiyorum. En çok isteğimde Samsun gibi iki büyük ova üzerinde bulunan bir ilde işini bilen bir Ziraat Mühendisinin olmasıdır. Onun için hiç tanımadığım sadece işini bildiğim Mehmet Bey'in seçilebileceği bir yere yazılmasını arzu ediyorum.

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • ahmet uçarlı04 Nisan 2011 Pazartesi 17:21(46.1.98.243)oylar karanfile

    ladiklilerin oyu karanfile.
    samsundaki ladiklilerin yanısıra kentin büyük çoğunluğunun kanaatininde bu görüşte olduğu kanısındayım.

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • Halk04 Nisan 2011 Pazartesi 17:48(188.56.211.177)Suat KILIÇ Adaylığı

    Suat KILIÇ beyin samsun dışında bir ilden aday olacağı tamamen sipekülatif bir haberdir. Bu haberi çıkaranlar Suat KILIÇ ın samsunda olmasından hem rahatsız olanlar hemde kendilerine yer açmak isteyenlerden başkası değil. Suat KILIÇ samsun milletvekilidir ve öyle kalacaktır.
    Suat KILIÇ ın Samsundan aday olamayacağını anlamış olması gibi yorumlar tamamen kişilerin taraflı yorumlarıdır.
    Samsuna hiç kimsenin etmediği kadar hizmet etmiş ve mesai harcamıştır.

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • Fırtına 201104 Nisan 2011 Pazartesi 20:31(78.178.13.184)AKP adayları

    Bize ne AKP adaylarından onları 8 küsur yıldır denedik te ne gördük.Boşuna basını meşgul ediyorlar.Halkın kimi istediği çok önemli değil bu partide,Lider kimi isterse listeye o girer.Buna Demokrasi derler.

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • ÖMER ERBAY04 Nisan 2011 Pazartesi 21:18(78.166.41.125)SUATÇIM

    BENCE TAM Bİ KENDİNİ BEĞENMİŞ VEKİL ARTİS BİRİ AKP BU ADAMI NASIL GRUP BAŞKAN VEKİLİ YAPMIŞ ANLASMIŞ DEĞİLİM KEZA DANIŞMANI FATİH TAM Bİ NEYSE SAYGILARIMLA BU SUATÇIMLA DANIŞMANIYLA İLGİLİ YAZILARIMI BOMBALARIMI SEÇİMLERE YAKIN YAZACAĞIM O ZAMAN DANANIN KUYRUĞU KOPACAK SAYGILARIMLA

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • murat öksüz04 Nisan 2011 Pazartesi 21:41(78.177.151.122)veyis hançer efendi

    aslında şöyle desen daha makbul olurdu!samsunun 6 milletvekilini başka yerlerden aday yapsalar 6 tane avantajımız olurmuydu.kardeşim bunların zaten soyu sopu samsunlu değilki hepsi kırma bunların.belki sende samsunlu değilsin de bu fikir hoşuna gitmişdir.samsunlu olmayan adaya oy moy yok.bakın üniversite girişteki şifreleme olayını okuyor duyuyorsunuz.bunlar alayı böyle hep kendi adamları yerleşsin.biz deniz fenerlerini unutmadık onun hesabı da sorulacak.siz devam edin akp nin peşinden koşmaya.sizi işte böyle vücut diliyle kafa kola getirip oylarınızı alırlar.sizde üstüne su içersiniz.oy verdiğiniz hangi vekile oturup karşılıklı bir çay içtin burada cevap ver veyis cevap ver..

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • osman çimiç04 Nisan 2011 Pazartesi 23:01(88.230.122.112)bizler bu kişileri aday istemiyoruz

    ömer erbayın sanırım bildiği bayağı şey var.dananın kuyruğu kopacak diyor.ömer bey bizide aydınlatın.herkes bildiklerini paylaşsın ki bizlerde bilmediklerimizi öğrenelim.halk uyansın!kime,kimlere oy veriyoruz.bu insanlar gerçekten kimler?herkes bir broşür bastırmış kendini övmüş,kimse ben kötüyüm demez.ama bu insanları tanıyanlar bizi aydınlatırsa ne olduklarını,ne sakladıklarını ancak öyle anlarız.ömer bey gibi herkesin açık sözlü olup bildiklerini anlatmasını istiyoruz.bizim halkımıza korkaklık yakışmaz.herkes boyunun ölçüsünü alacak.herkese ne ediyorsa değeri kadar değer verilecek.samsunlu uyan artık!6 vekil samsuna ne verdi?samsunda ne varsa trabzona kaydı genel müdürlükler hep oraya taşındı.her yer özelleşti.işsizlik arttı.işi olanlar işten çıkarılıyor.kimsenin güvencesi yok.zengin daha zengin,fakir daha fakir oluyor.birileri adaylık yarışında,halk kimin umurunda!!!

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • YERLİ04 Nisan 2011 Pazartesi 23:02(95.10.62.26)HALK

    akp 2011 genel seçiminde aday tesbitini nasıl yapacak biliemiyorum ancak şu gerçek varki akp gerek ekonomide ve gerekse demokrasi,özgürlük,adelette halkın istek ve arzularını yerine getiremediğ bir gerçektir 9 yıllık icraatlarında özelleştirme adı altında satılmadık kit,fabrika, bina,arsa kalmadı bunları satarkende değerinde satılmadığı bir gerçek bu konulardaki muammalara cevap bulmakta zorluk çekiyoruz. samsun tarım ülkesi bafra ve çarşamba ovası var, bafra biraz canlı ama çarşamba bitik durumda köylü adeta aradan çıktı neden doğru dürüst tarım politikası ve fiat politikası yok. hayvancılık bitti, esnaf emekli ve memurun durumu ortada. benim anlayamadığım şehirde tüm bunlar olurken aday olan ağa babaları bolluk içinde adam delegeleri satın alabiliyor burda çarşaf çarşaf yolsuzlukları okuyoruz. samsuna hizmet noktasında hiç bir şey yapılmadı anca özel sektörün yaptığı hasteneler ve belediye yatırımları ile övünüyoruz.meclisteki akp milletvekilleri ve bakandan samsuna ciddi bir yatırım göremedik. sn suat kılıç beyin durumunuda anlamış değilim asıl vazifesi samsuna hizmet yapmak olan sn kılıç muhalefet liderini başbakan adına eleştiriyor. ya kardeşim bırak muhalefeti eleştirmeyi et bıcak senin elinde samsunda projeler üret işsizliği önle tarıma el at sen bunları yap sen muhalefeti eleştirmekle samsuna hizmet yapamazsın.artık kabak tadı verdi sn suat kılıcın eleştirileri biri bu durumu ona hatırlatsın lütfen

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • genç samsunlu04 Nisan 2011 Pazartesi 23:08(88.230.122.112)mevcut vekilleri istemiyoruz..

    samsuna faydası olmayan mevcut vekilleri istemiyoruz.bakan var,grup başkan vekili var toplam 6 vekil ama icraat sıfır.samsunu gerilettiler,samsunu bitirdiler.samsun halkını mağdur ettiler.mağdur edip kendilerine muhtaç ettiler.insanlar verilen yardımlarla ancak günü kurtarırlar,miller sadaka,kömür,defter,kitap v.s değil iş istiyor.sağlıkta bile artık muayene parası vermeye başladık,demek ki bir yerlerde açık var,icraat yapamıyorlar ki açığı bizden,yani,halktan alıp kapatıyorlar,bu mu icraat?6 vekil bizim haklarımızı savunamadı.bizler samsunlu olan yeni adaylardan vekil seçmek istiyoruz.bizler trabzonlu aday istemiyoruz.bizler il başkanı,millet vekili,belediye başkanı trabzonlu olan kişilerden artık bıktık.burası tarbzonmu yaaaaa...herkes memleketinde siyaset yapsın!yada havasını solududuğu,ekmeğini yediği yere,memlekete sahip çıksın!

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • Hakan HAKLI05 Nisan 2011 Salı 10:38(78.186.3.89)Milletvekili Aday Adayları

    Samsun AKPARTİ aday adayları içerisinde 9 tane seçmek insanı sıkıntıya sokuyor.Kamyon şöforununda aday adayı olduğu ve temayülde birinci olduğu listeden ne beklenir.Pilot olsa Yurtdışı gezilerde işe yarar.Kamyon şöforu ne iş yapacak.Kendi adaına yapamıyacağı iş yoktur.Millet adına ne iş yapacak.

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • SAMSUN ROMANLARI05 Nisan 2011 Salı 11:40(88.248.249.207)BİZİM VEKİLİMİZ SAYIN F.ÖZTÜRK

    SAMSUNDA YOĞUNLUK OLARAK YAŞIYAN ROMANLAR OLARAK BİZİM TEK MİLLET VEKİLİMİZ VAR O DA SAYIN FATİH ÖZTÜRK ÇUNKİ BİZİM VEKİLLİK DÖNEMİNDE SÜRETLİ İLGELENDİ ANKARADA OLSUN SAMSUNDA OLSUN BİZİM ÇAYIMIZI DA İÇTİ BİZ ONUM ÇAYINIDA İÇTİK SORUNLARIMIZA DEVAMLI YARDIMCI OLDU HALEDA OLMAKTA KENDİSİNE TEŞEKKÜR EDERERİZ ROMANLAR DERNEĞİ

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • Said emin05 Nisan 2011 Salı 12:41(178.233.152.56)TEPEDEN BAKMAK

    halkın temayülü öylemi, nasıl yanı sokağa sandık koyup hadi millet şu samsun milletvekilleri ve aday adayları varya onları seçiyoruz oy atabilirsiniz gönlünüzdeki adayları seçebilirsin mi dedinizde halkın temayülü oluyor lütfen kimseyi kandırmayın seçim sandıkta adil bir şekilde insanların gönülerine bırakıp oylama değil hem sayın vekillerimiz insanlara seçildikten sonra tepeden bakıyorlar tanımamazlıktan geliyorlar sonra milletin vekili oluyorlar ya krdşim böyle milletin vekili olunurmu ha bakın iyi bir ak partiliyim onu da bilin görüştüğün vekillerde başından sağıyor krdşim Allah selamet versin onların elinede düşürmesin hayırlı insanlar aday olması temennisi ile inşallah Samsunumuza Hem memeleketimize hayırlı olur.Lütfen dikkate alalım teşekür ederim

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • fatih05 Nisan 2011 Salı 12:49(212.175.35.30)...

    fatih öztürk beyfendiyi gösteremycekeler aday

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • çarşambalı05 Nisan 2011 Salı 13:22(85.106.222.194)adalet

    suat kılıç samsuna ne faydası oldu bir bileniniz varmı anca muhalefet liderine laf yetiştiriyor. kılıçtaroğlu çok beyefendi ona ve diğer akp lilere cevap dahi vermiyor arkasına almış pensilvanyayı kimseyi iplemiyor bu adamın ipini çekmek lazım.samsunda kültürlü bilinçli halktan ben bu adamı seven görmedim

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • çarşambalı05 Nisan 2011 Salı 13:25(85.106.222.194)yerli

    fatih öztürk yerine çarşambalı bir yerli aday geçecek akp de süprize hazır olun

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • Vatandaş05 Nisan 2011 Salı 13:38(78.166.36.181)hiç biri

    bizler artık hiç birini istemiyoruz.. bize adam gibi adam samsun sevdalısı vekiller lazım medyalarda boy gösteren degil. Mileltvekilleri hepsi kamu kuruluşlarını ziyaret ediyor yok millervekili karayollarını ziyaret etti, yok DSİ ziyaret etti yok çarşamba belediyesini ziyaret etti kardeşim bide esnafı ziyaret et, pazarcıyı ziyaret et , işçiyi ziyaret et, mahalle halkını ziyaret et seni kamu kurumlarında gez diyemi vekil secti bu halk. Kamu kurumlarına gidiyorsun ben vekilim bana saygı gösterin asarım keserim gözdagı vermek için mi oralarda çıkmıyorsunuz ? Halkın Arasında göremedik sizleri ha halkın arasına inersiniz seçim meydanlarında ..

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • Samsunlu07 Nisan 2011 Perşembe 10:30(95.9.145.97)Seçim

    Seçimde akp'ye oy moy yokkk. Neden mi? Çünki Anayasayı bile değiştirme gücünüz var. Ama iadam sözkonusu olunca gıkınız çıkmıyorrrr. Siz İdamı Neden Referandum'a koymadınız? Siz Neden Ermeni ve Rum kiliseleri açıyorsunuz?

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et
  • ne olur08 Nisan 2011 Cuma 00:05(85.110.177.195)isa

    allahını seven cemal yılmaz demiri yazmasın ne olur akp oy vercem ama ne olur

    Beğendim (0)Beğenmedim (0)Şikayet Et