• BIST 105.026
  • Altın 163,361
  • Dolar 3,9326
  • Euro 4,6599
  • Samsun 6 °C
  • Ankara 5 °C
  • İstanbul 13 °C
  • 'SORUN KALMADI KENDİMİ İYİ HİSSEDİYORUM'
  • 4 FUTBOLCU TAKIMDAN AYRI ÇALIŞTI
  • Hedef 3 Puan
  • 'SORUN KALMADI KENDİMİ İYİ HİSSEDİYORUM'
  • 4 FUTBOLCU TAKIMDAN AYRI ÇALIŞTI
  • Hedef 3 Puan

BU NASIL KARGO?

BU NASIL KARGO?
21.12.2016 tarihinde İstanbul’dan Yurtici Kargo’ya verilen gazetemizin matbaasına ait bir parça, kargoya verilişinin üzerinden üç gün geçmiş olmasına rağmen gazetemize ulaştırılamadı

      21.12.2016 tarihinde İstanbul’dan Yurtici Kargo’ya verilen gazetemizin matbaasına ait bir parça, kargoya verilişinin üzerinden üç gün geçmiş olmasına rağmen gazetemize ulaştırılamaması bir yana, Yurtici Kargo’ya ait herhangi bir yetkiliye ulaşma imkânı da yok. Yurtici Kargo firması tüm şube telefonlarını telesekretere bağlayıp arayanların ulaşmasını da imkânsız hale getirirmiş durumda. Müşteri hizmetlerinden de ulaşma imkânı olmayınca dört gece matbaa baskı yapamaz durumla karşı karşıya kaldı. Konuyla ilgili muhatap bulamayınca sesimizi buradan duyurmak zorunda kaldık. Buradan yetkililere soruyoruz: Acaba Yurtici Kargo yetkililerine nasıl ulaşacağız?

          MÜŞTERİ HİZMETLERİ CEVAP VERMİYOR

          Yurtici Kargo’nun 444 99 99 nolu müşteri hizmetleri arandığında teknik bir arızadan ötürü cevap veremediği söylenip kimseyle görüşülemiyor. Kargonun geleceği Çiftlik Şubesi’nin 432 82 59 nolu hattı telesekretere başlanmış durumda. Telesekreter firma gönderileriniz için 1’i, bireysel gönderileriniz için lütfen 2’yi tuşlayınız diyor ama gelecek kargolarla ilgili kimseyle görüşme imkânı tanımadığı gibi operatöre bağlanma veya firma yetkilisiyle görüşme fırsatı da tanımıyor. Böyle bir kargo taşımacılığının dünyanın neresinde görüldüğü de merak konusu.

     ZARARI KİM TELAFİ EDECEK?

  Gazetemizin baskısını yapacak olan matbaamızın arızalanan eksik parçasının olmaması nedeniyle dışarıdan hizmet satın almak suretiyle yaptırdığımız baskılardan ötürü karşılaştığımız zararı kim karşılayacak? Konuyla ilgili Tüketici Mahkemelerine müracaat edeceğimizi de buradan duyurmak istiyoruz

              BAŞKALARI DA MAĞDUR OLMASIN

           Yaşadığımız bu durumu haber yapma nedenimiz yaşadığımız mağduriyeti kamuoyu ile paylaşıp başkalarının da aynı mağduriyeti yaşamamaları içindir. Zira üç gün önce İstanbul’dan gönderilen bir kargonun bugüne dek hâlâ daha bizlere ulaşamamış olması gerçekten dünyada eşine benzerine az rastlanacak bir durum olduğundan konuyu kamuoyu ile paylaşıp başkalarının mağdur olmalarının önüne geçmek için kamuoyunu bilgilendirme gereği duyduk. Ahmet Ufuk ERKAN

 

  • Yorumlar 6
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Diğer Haberler
  • FETÖ YAPILANMASINDA ÇÖZÜLME YOK KENETLEŞME VAR17 Kasım 2017 Cuma 12:02
  • AYNI TAS AYNI HAMAM16 Kasım 2017 Perşembe 14:02
  • MAHKEME REDDETTİ15 Kasım 2017 Çarşamba 13:05
  • SON ANKETLER VE İYİ PARTİ15 Kasım 2017 Çarşamba 12:35
  • NEDEN İNŞAATA BAŞLANMADI?14 Kasım 2017 Salı 13:39
  • BMC’LER KURTARABİLECEK Mİ?13 Kasım 2017 Pazartesi 14:14
  • ÜÇ ATATÜRK VE VAHDETTİN12 Kasım 2017 Pazar 13:40
  • BELEDİYELERİN BÜTÇELERİ BELLİ OLDU11 Kasım 2017 Cumartesi 14:01
  • Bakan Demircan’dan Anlamlı Ziyaret10 Kasım 2017 Cuma 11:52
  • ATAKUM'DAN YERLİ ARACA DESTEK09 Kasım 2017 Perşembe 13:49
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2007 DENGE GAZETESİ | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0362 420 04 28 | Faks : 0362 431 55 53 | Haber Scripti: CM Bilişim